Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.
Zarówno małe, jak i duże firmy potrzebują dostawcy usług zarządzalnych (MSP), który zapewni im wskazówki techniczne i pomoc. Dystrybutorzy muszą aktualizować swoją wiedzę, aby pomagać klientom w wykrywaniu największych zagrożeń, bezpieczeństwie cybernetycznym, konfiguracjach infrastruktury i zarządzaniu siecią. Każdy dostawca powinien dopasować się do zmian w krajobrazie cyberbezpieczeństwa oraz pojawiających się nowych technologii i trendów w przetwarzaniu w chmurze.
Mamy kilka sposobów, jak można rozwinąć działalność MSP, aby być konkurencyjnym na rynku.
Automatyzacja powtarzalnych zadań
Wszystko, co można zautomatyzować, powinno być zapisane w skrypcie. Najpierw należy zdefiniować konkretne zadania, które można wykonywać mechanicznie i określić, w jaki sposób powinny być skryptowane. Wiele wdrożeń infrastruktury można zautomatyzować, zwłaszcza sprzęt w chmurze.
Śledzenie statystyk i kluczowych wskaźników wydajności
Dostawcy MSP powinni pracować nad usprawnieniem swoich procesów. Jednym z wielu sposobów na poprawę jest śledzenie statystyk takich jak czas odpowiedzi na problemy klientów, odsetek niewykonanych umów, czas potrzebny na przetworzenie zgłoszenia oraz ankiety satysfakcji od klientów.
Bieżąca obserwacja potrzeb klientów i trendów biznesowych
Dystrybutorzy MSP muszą być w stanie wczuć się w najnowsze trendy swojej działalności. Dostawcy tylko poprzez ciągły rozwój i monitorowanie rynku są w stanie być konkurencyjni. Poprzez koncentrację na branży klienta, usługodawca jest w stanie nauczyć się jej języka, zrozumieć typowe problemy biznesowe i badać trendy w docelowej grupie. Większość firm musi dopasowywać się do zmian technologicznych, więc dystrybutorzy MSP koncentrujący się na danej branży są w stanie mówić ich językiem i pomóc im zrozumieć, co należy zrobić, aby ich infrastruktura była bezpieczna.
Doskonałym przykładem jest sektor finansowy. To częsty cel hakerów, którzy próbują dokonać kradzieży danych. Dobry dostawca MSP może skupić się na cyberbezpieczeństwie instytucji finansowych. Aby prawidłowo wykonywać swoją pracę, musi zrozumieć typowe problemy branży, zagrożenia jakie jej dotyczą oraz regulacje ją obejmujące. Im więcej dystrybutorzy MSP mówią językiem klientów, tym lepiej ci odbierają ich pracę. Takie podejście pomaga również zatrzymać tych, którzy dostosowują się do zmian technologicznych.
Przygotowanie planu marketingowego
Aby pozostać konkurencyjnym, dostawcy usług MSP muszą sprzedawać usługi przy pomocy różnych strategii. Mailing, networking, webinary i wystąpienia na konferencjach to tylko kilka sposobów, aby pokazać się potencjalnym klientom. Poczta pantoflowa to jeden z najlepszych sposobów pozyskiwania leadów, jednak dystrybutorzy MSP powinni pozostać aktywni w swoich strategiach marketingowych.
Inwestycja w odpowiednie narzędzia
Za każdym świetnym dostawcą usług MSP kryje się zestaw odpowiednich narzędzi zoptymalizowanych pod kątem obsługi klientów. Dystrybutorzy potrzebują środków do wykonywania swojej pracy oraz upewnienia się, że mają wszystko czego potrzebują klienci do obsługi ich działalności.
Odkryj, jak możesz rozwinąć swoje usługi MSP razem z nami!
Skontaktuj się z Renatą Kuts, naszą Buissnes Unit Menagerką, która udzieli ci wszelkich informacji.
NIP 6762466740
REGON 122894922
KRS 0000467615
tel. +48 12 340 90 30