Unikalny program partnerski oferowany przez Bakotech. Głównym założeniem jest wsparcie Partnerów w obszarach sprzedaży, marketingu oraz podnoszenia kompetencji.
Do programu może przystąpić każdy Partner, który posiada aktywną umowę handlową z Bakotech.
Uczestnicząc w programie, Partner zdobywa punkty wyznaczające jego status partnerski zgodnie z zasadami:
1 punkt - każde 1000 PLN netto wydane przez Partnera u Dystrybutora;
1 punkt - każdy projekt handlowy obejmujący sprzedaż nowych produktów lub odnowień wsparcia;
4 punkty - podpisana umowa partnerska między Partnerem a Dystrybutorem.
Przydzielanie punktów odbywa się automatycznie poprzez naliczanie punktów wynikających z zakupów dokonywanych u Dystrybutora oraz w wyniku podpisania umowy partnerskiej.
Partner otrzymuje status na podstawie liczby zebranych punktów:
Umożliwia otrzymanie rabatu, który może zostać wykorzystany na realizację przyszłych zamówień w Bakotech.
RABAT NALICZANY JEST WEDŁUG PONIŻSZYCH ZASAD:
- Dotyczy wszystkich produktów z oferty Dystrybutora wyszczególnionych na stronie www.bakotech.pl.
- Naliczany jest do maksymalnej wartości 200 000PLN ceny zakupu u Dystrybutora. W przypadku, gdy wartość zamówienia przekracza wartość 200 000PLN, wysokość rabatu jest naliczana od kwoty 200 000PLN.
- Rabaty naliczane są w cyklu kwartalnym.
- Minimalna kwota, od jakiej będzie wypłacany rabat zwrotny B-LOYAL, wynosi 100PLN.
- Back rabat należny jest tylko za sprzedaż w walucie obowiązującej w danym kraju. Back rabat należny będzie tylko w przypadku terminowych wpłat w poprzedzającym kwartale, za który wystawiany jest bon. Za dzień wpłaty przyjmuje się termin wpływu środków na rachunek Dystrybutora.
JAK SKORZYSTAĆ Z RABATU B-LOYAL?
- Rabat ma formę bonu informacyjnego, pomniejszającej należności Partnera wobec Bakotech. Bon zostaje dostarczony Partnerowi maksymalnie do 10go dnia po zakończenia kwartału, za który należy się rabat.
- Bon może zostać wykorzystany maksymalnie do 90 dni po zakończeniu kwartału rozliczeniowego, za który został przyznany.
- Aby skorzystać z bonu, podczas wykonywania płatności za fakturę na rzecz Dystrybutora, Partner umieszcza w tytule przelewu obok numeru faktury, numer bonu i pomniejsza płatność o jego wartość.
Fundusz marketingowy umożliwia Partnerowi uzyskanie środków na finansowanie aktywności marketingowej związanej z rozwijaniem sprzedaży rozwiązań z portfolio Bakotech.
JAK SKORZYSTAĆ Z RABATU B-MARK?
- Do 10go dnia po zakończeniu kwartału, dla którego naliczono środki, Bakotech wysyła Partnerowi notę informacyjną z wysokością naliczonego rabatu B-MARK.
- Partner może zgłosić do Dystrybutora propozycje aktywności do końca kwartału, w którym otrzymał notę informacyjną.
- Propozycja musi być zgłoszona najpóźniej pięć dni roboczych przed planowaną datą rozpoczęcia i powinna zawierać:
• datę rozpoczęcia i zakończenia aktywności,
• nazwę i opis aktywności,
• miejsce lub formę,
• planowaną liczbę uczestników lub pozyskanych potencjalnych klientów,
• planowany całkowity koszt aktywności oraz wnioskowaną kwotę.
- W przypadku braku zgłoszenia propozycji aktywności w w/w terminie, środki przepadają i nie ma możliwości ich wykorzystania.
- Data rozpoczęcia aktywności wykorzystującej środki z funduszu B-MARK nie może przekraczać 60 dni od daty jej zgłoszenia do finansowania, a okres trwania nie może przekraczać 30 dni.
- Fakturę oraz raport aktywności należy przesłać w ciągu 30 dni od zakończenia aktywności.
- Dystrybutor wypłaci Partnerowi środki w ciągu 7 dni od daty rozliczenia aktywności i otrzymania poprawnej faktury VAT.
UWAGA:
- Minimalna kwota, od jakiej będzie realizowany fundusz B-MARK to 100PLN.
- Program B-MARK dotyczy tylko nowych sprzedaży. Nie dotyczy odnowień.
- Naliczany jest do wartości 200 000PLN ceny zakupu u Dystrybutora. W przypadku, gdy wartość zamówienia przekracza wartość 200 000PLN, wysokość rabatu jest naliczana od kwoty 200 000PLN.
- B-MARK należny jest tylko za sprzedaż w walucie obowiązującej w danym kraju.
Szereg usług dodatkowych dla dystrybuowanych rozwiązań pozwalających Partnerom zwiększyć marżę i zachować dla innych celów własne zasoby techniczne.
Partner ma możliwość skorzystania ze zniżki na usługi adit w następującym zakresie:
W celu uzyskania rabatu na usługi, Partner może skontaktować się ze swoim opiekunem handlowym lub uzyskać wycenę przez stronę www.adit.pl.
Rozszerzone usługi wsparcia technicznego dla rozwiązań z oferty dystrybucyjnej grupy BAKOTECH.
KORZYŚCI DLA PARTNERA:
- przeniesienie odpowiedzialności za świadczone usługi wsparcia technicznego na partnera zewnętrznego (ADIT)
- brak konieczności zatrudniania dodatkowych pracowników
- minimalizacja liczby zgłoszeń serwisowych
W RAMACH ADIT PREMIUM SUPPORT:
- wsparcie mailowe/telefoniczne dedykowanego inżyniera (8x5)
- wsparcie on-line 24x7
- szybka wymiana uszkodzonego sprzętu
- wsparcie procesu identyfikacji przyczyn nieprawidłowego działania sprzętu/rozwiązania
- poszukiwanie metod rozwiązania zidentyfikowanych problemów
- pomoc w zakładaniu zgłoszeń serwisowych bezpośrednio u producentów
Usługa rozszerzająca wsparcie techniczne oferowane przez producentów sprzętu i oprogramowania.
Partner otrzymuje możliwość dodatkowego wsparcia technicznego w następującym zakresie:
Spotkania integracyjne to coroczne wydarzenie dla Partnerów posiadających status PREMIUM.
- Wydarzenie odbywać się będzie w formie onsite oraz będzie dla uczestnika całkowicie bezpłatne.
- Partner otrzyma zaproszenie na wydarzenie co najmniej 30 dni przed planowaną imprezą.