Bakotech Sp. z o.o. jako dystrybutor z wartością dodaną, dostarcza swoim partnerom handlowym szeroki wachlarz usług ułatwiających prowadzenie biznesu, radykalnie polepszających konkurencyjność oraz rozwijających potencjał sprzedaży.
Standardowe usługi wsparcia, świadczone nieodpłatnie Partnerowi w ramach współpracy z Dystrybutorem
PRESALES
- Konsultacje produktowe i dobór rozwiązań
- Testy produktów i wsparcie w projektach PoC
- Oprogramowanie dla własnego użytku (NFR)
- Materiały produktowe i techniczne
- Analiza dokumentacji przetargowej
- Webinary produktowe, szkolenia techniczne
MARKETING
- Udostępnianie materiałów handlowych w języku polskim i angielskim
- Organizowanie kampanii marketingowych we współpracy z Partnerami
- Przekazywanie kontaktów i potencjalnych klientów do Partnerów
- Współfinansowanie wydarzeń i aktywności marketingowych Partnerów (B-MARK)
FINANSE
- Uproszczona procedura przyznawania kredytu - 40 000 PLN na dobry początek
- Standardowy termin płatności 30 dni - już od pierwszego zamówienia
- Rozszerzony termin płatności do 90 dni dostępny jest za dodatkową opłatą. Wycena dostępna u opiekuna handlowego.
- Możliwość otrzymania do 200 000 PLN kredytu dla nowego partnera
LOGISTYKA
- Szybka dostawa do siedziby partnera handlowego lub klienta
- Ubezpieczenie wartości wysyłanego towaru
POSTSALES
- Nieodpłatne posprzedażowe wsparcie techniczne dla Partnerów, którzy stanowią pierwszą linię wsparcia dla Klientów Końcowych.
- Poziom wsparcia techniczne zależny jest od poziomu partnerskiego:
- Partner Nieautoryzowany (bez Umowy)| wsparcie mailowe: wsparcie@bakotech.pl
- Partner Autoryzowany | wsparcie mailowe: wsparcie@bakotech.pl oraz telefoniczne +48 12 340 92 16
- Partner Premium | dedykowane wsparcie mailowe oraz telefoniczne inżyniera wsparcia
- Wsparcie posprzedażne dla Partnerów dostępne jest w dni robocze w godzinach od 9.00 do 17.00