Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.
Trzeci kwartał 2021 roku okazał się bardzo owocny dla Bakotechu, dystrybutora rozwiązań cyberbezpieczeństwa w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Do portfolio firmy dołączyły produkty BlackBerry, dotychczas znanego przede wszystkim z produkcji telefonów komórkowych.
Urządzenia BlackBerry były zwykle kojarzone z niezawodnością oraz wysokim poziomem bezpieczeństwa, ale rozwijający się rynek komórkowy sprawił, że marka została odsunięta w cień. Wówczas dokonała największej inwestycji w swojej historii – akwizycji firmy Cylance za prawie półtora miliarda dolarów. Przejęcie to zaowocowało wprowadzeniem do portfolio rozwiązań typu antymalware opartych na sztucznej inteligencji oraz uczeniu maszynowym.
Całościowe podejście BlackBerry do cyberbezpieczeństwa jest głęboko zintegrowane ze sztuczną inteligencją (AI) i uczeniem maszynowym (ML) Cylance®, co zapewnia lepszą widoczność i ochronę przed obecnymi i potencjalnymi cyberzagrożeniami. Wśród produktów można wyodrębnić między innymi:
W ofercie dystrybutora znajduje się całe portfolio BlackBerry dostępne na stronie https://www.blackberry.com/us/en.
„Jesteśmy bardzo dumni z nawiązania współpracy z BlackBerry. Uważam, że jest to przełomowy moment dla naszej firmy, tak jak dla BlackBerry było wejście na rynek cyberbezpieczeństwa. Wierzę, że uda nam się w pełni wykorzystać atuty BlackBerry i rozwinąć z sukcesem sprzedaż tych rozwiązań na terenie Polski oraz Europy Środkowo-Wschodniej” – podkreśla Krzysztof Hałgas, CEO Bakotech.
Celem Dystrybutora będzie rozwój kanału sprzedaży oraz zapewnienie kompleksowego wsparcia dla partnerów handlowych, w tym usług konsultacyjnych, pomocy w doborze rozwiązań, analizy specyfikacji produktów pod kątem wymagań klienta, czy wsparcia w przygotowaniu środowisk testowych. Bakotech posiada również własne laboratorium techniczne BlackBerry oraz centrum kompetencyjne ADIT, w ramach którego będzie budować kompetencje techniczne w kanale sprzedaży dla produktów marki na lokalnym rynku.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ:
NIP 6762466740
REGON 122894922
KRS 0000467615
tel. +48 12 340 90 30