Icon Zamknij wybór kraju
Aktualności
Wroć do listy
GFI Software

Jeszcze więcej możliwości z GFI KerioConnect

date31.08.2022

GFI Software, światowy lider w dziedzinie oprogramowania dla małych i średnich przedsiębiorstw ogłosił dodanie nowych funkcji do produktu GFI KerioConnect. Wprowadzone zmiany usprawnią i ujednolicą istniejące narzędzia komunikacji i współpracy biznesowej, w tym pocztę elektroniczną, kalendarz i komunikatory. Sierpniowa wersja wprowadza obsługę wielu serwerów, dzięki czemu MŚP mogą w łatwy sposób skalować swoje wdrożenia on-premise.

 

Dotychczas pojedynczy serwer GFI KerioConnect mógł obsługiwać tylko ograniczoną liczbę użytkowników, lecz dzięki nowej funkcjonalności „multi-server” limity skalowania infrastruktury przedsiębiorstw stały pobieżne – możliwa jest obsługa faktycznie dowolnej liczby użytkowników. Tymczasem doświadczenie użytkownika końcowego pozostaje proste oraz niezmienione – nadal jest możliwość uzyskania dostępu do swojego konta za pośrednictwem jednego adresu serwera niezależnie od miejsca hostowania skrzynki pocztowej.

 

"Dzisiaj, bardziej niż kiedykolwiek, przedsiębiorcy na całym świecie potrzebują elastycznych narzędzi komunikacyjnych, które mogą rosnąć wraz z biznesem i jednocześnie zachować bezpieczeństwo oraz efektywność kosztową", - powiedział Greg Coyle, GFI Software SVP of Product. "GFI KerioConnect od dawna ma ugruntowaną pozycję wiodącej na rynku MŚP platformy do obsługi poczty elektronicznej w chmurze prywatnej i on-premise. Wraz z wprowadzonymi zmianami, GFI KerioConnect stał się teraz atrakcyjnym i niedrogim rozwiązaniem zdolnym do zastąpienia bardziej złożonych i kosztownych rozwiązań poczty elektronicznej. Dzięki nowej funkcjonalności „multi-server” łatwość użytkowania, prostota zarządzania i korzyści związane z własnością danych w rozwiązaniu GFI KerioConnect stają się dostępne przedsiębiorstwom każdej wielkości.

 

GFI KerioConnect multi-server to rozwiązanie o architekturze rozproszonej, zaprojektowane z myślą o skalowalności. Wdrożone przez ponad 30.000 małych i średnich przedsiębiorstw na całym świecie, jest serwerem poczty i narzędziem do komunikacji i współpracy biznesowej typu "wszystko w jednym". Multi-serwer może być zainstalowany na wielu systemach operacyjnych, w tym Windows, macOS i Linux, a opcje automatycznego tworzenia kopii zapasowych i szczegółowego przywracania danych umożliwiają skuteczne odzyskiwanie danych po awariach. Archiwizacja obejmująca cały serwer zapobiega utracie danych i pomaga firmom spełnić różne wymogi prawne dotyczące przechowywania wiadomości e-mail.

 

 

Kontakt

Bakotech Sp. z o.o.

ul. Drukarska 18/5

30-348 Kraków

Polska

Dane firmy

NIP 6762466740

REGON 122894922

KRS 0000467615

Kontakt

tel. +48 12 340 90 30

kontakt@bakotech.pl

Polityka prywatności

Dołącz do newslettera

Chcesz być na bieżąco z aktualnymi wiadomościami IT oraz otrzymywać informacje o wydarzeniach takich jak webinaria, szkolenia i konferencje? Zostaw swój e-mail:
Wystąpił błąd. Sprawdź pola formularza i spróbuj ponownie.
Ten adres jest już w naszej bazie.
Subskrypcja została dodana. Dziękujemy!
© Bakotech - 2022. Wszystkie prawa zastrzeżone

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.

Akceptuję