Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.
BlackBerry® Digital Workplace pozwala wyposażyć nowoczesnych użytkownikó we wszystkie aplikacje korporacyjne, dane i narzędzia, których potrzebują, aby być produktywnymi na każdym urządzeniu - wszystko w bezpiecznej, niezależnej przestrzeni roboczej, która jest stale chroniona przed ewoluującymi zagrożeniami cybernetycznymi.
Zbudowana w oparciu o technologie sieciowe i bezpieczeństwa nowej generacji, platforma pozwala pracownikom, kontrahentom i partnerom na korzystanie z dowolnego urządzenia w celu uzyskania dostępu do zasobów za zaporą sieciową w bezpiecznym, podlegającym kontroli i zarządzanym środowisku. Bezpieczna przeglądarka BlackBerry Digital Workplace uruchamia nowoczesne aplikacje internetowe, odblokowuje starsze aplikacje i zapewnia dostęp do wszystkich zasobów intranetowych, których potrzebują użytkownicy, jednocześnie umieszczając wszystko w zasięgu ręki na spersonalizowanym i dostosowanym pulpicie.
OPIS PRODUKTU
BlackBerry Digital Workplace płynnie łączy użytkowników z pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami oraz bezpiecznym, wbudowanym edytorem dokumentów, zarówno w trybie online, jak i offline, w celu zwiększenia produktywności. Wszystko to jest oparte na przeglądarce, więc nie ma potrzeby aktywnego zarządzania urządzeniami lub skomplikowanymi systemami VPN. Co więcej, dzięki BlackBerry Digital Workplace wszystkie urządzenia i punkty końcowe są stale chronione za pomocą CylancePROTECT®, wiodącego rozwiązania opartego na sztucznej inteligencji do walki ze złośliwym oprogramowaniem.
FUNKCJONALNOŚCI
Zapewnia swobodę działania użytkownikom
BlackBerry® Digital Workplace oferuje bezpieczny dostęp z każdego miejsca do każdej aplikacji, pulpitu i pliku. Pracownicy, kontrahenci i partnerzy mogą korzystać z własnych urządzeń, aby uzyskać dostęp do treści za zaporą sieciową, z wieloma takimi samymi możliwościami, jakie mieliby przy użyciu tradycyjnego, firmowego i zarządzanego komputera.
Dowolna aplikacja, dowolne urządzenie stacjonarne, w dowolnym miejscu
Użytkownicy mogą bezpiecznie łączyć się i uzyskiwać dostęp do zasobów przedsiębiorstwa, których potrzebują, z dowolnego urządzenia z systemem Windows® lub macOS® poprzez:
Bezpieczne edytowanie dokumentów
Użytkownicy mogą tworzyć i edytować pliki Microsoft Word®, Microsoft Excel® i Microsoft PowerPoint® oraz udostępniać je współpracownikom w dowolnym miejscu i czasie.
Dzięki dostępowi offline do zintegrowanych aplikacji BlackBerry® Work - poczty elektronicznej, kalendarza i kontaktów - użytkownicy mogą bezpiecznie edytować swoje dokumenty bez konieczności korzystania z sieci Wi-Fi.
Ciągła ochrona urządzeń
Zabezpieczenia urządzeń nowej generacji wykorzystują moc sztucznej inteligencji do zaawansowanego wykrywania zagrożeń i anomalii.
Dostęp offline
Bezpieczna i możliwa do skontrolowania agregacja zasobów korporacyjnych w jednym środowisku wirtualnego pulpitu oznacza, że wszystkie aplikacje, narzędzia i pliki firmowe są łatwo dostępne dla tradycyjnych i zewnętrznych pracowników, nawet w trybie offline.
Proste zarządzanie
Bezpieczna platforma oparta na przeglądarce internetowej eliminuje konieczność zarządzania flotą urządzeń. Wystarczy zarządzanie przeglądarką.
Dzięki gotowym do użycia metodom szybkiego wdrażania i usuwania pracowników, kontrahentów i partnerów, można obsługiwać więcej punktów końcowych i łatwo podłączać kolejnych lub nowych użytkowników.
ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY
Chcesz poznać i przetestować nowoczesne rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa sieci, systemów lub monitoringu i zarządzania?
W portfolio Bakotechu znajduje się szereg produktów polskich i zagranicznych producentów, które zapewnią Ci najlepszą ochronę przed wszelkiego typu cyberzagrożeniami.
Wypełnij formularz, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą i pomogą Ci dobrać najlepsze rozwiązanie na miarę potrzeb Twojej organizacji.
NIP 6762466740
REGON 122894922
KRS 0000467615
tel. +48 12 340 90 30