Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.
Zarządzanie wsparciem technicznym za pomocą kompleksowego rozwiązania helpdesk.
OPIS PRODUKTU
Firmy porzucają obsługę klienta opartą na współdzielonych skrzynkach pocztowych, jak na przykład support@company.com. Mają one negatywny wpływ na szybkość reakcji zespołu, produktywność i czas realizacji zgłoszeń. Rozwiązanie GFI Helpdesk konsoliduje i integruje wszystkie funkcje wsparcia technicznego: zgłoszenia, bazę wiedzy oraz czat. Użytkownicy mogą rejestrować zgłoszenia różnymi kanałami – za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu lub innych aplikacji. Dzięki temu działy wsparcia bez trudu mogą wyświetlać, tworzyć, przypisywać oraz zamykać zgłoszenia, natomiast notatki helpdeskowe usprawnią współpracę przy rozwiązywaniu problemów w firmie. Ponadto zespoły mogą ustawiać reguły automatycznych odpowiedzi oraz przypisania zgłoszenia w oparciu o treść, rodzaj lub typ. Wszystko to sprawia, że zapytania klientów są obsługiwane w sposób zorganizowany i terminowy, pozwalający wywiązywać się z napiętych umów SLA.
FUNKCJONALNOŚCI
Zarządzanie zgłoszeniami klientów i udzielanie im niezbędnego wsparcia technicznego
Uzyskanie kluczowych informację na temat aktywności klienta
Wsparcie techniczne na najwyższym poziomie
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
GFI HelpDesk - poznaj zintegrowane rozwiązanie helpdeskowe
ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY
Chcesz poznać i przetestować nowoczesne rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa sieci, systemów lub monitoringu i zarządzania?
W portfolio Bakotechu znajduje się szereg produktów polskich i zagranicznych producentów, które zapewnią Ci najlepszą ochronę przed wszelkiego typu cyberzagrożeniami.
Wypełnij formularz, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą i pomogą Ci dobrać najlepsze rozwiązanie na miarę potrzeb Twojej organizacji.
NIP 6762466740
REGON 122894922
KRS 0000467615
tel. +48 12 340 90 30