Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.
Rozwiązanie nGeniusONE® Service Assurance zapewnia wgląd i analizę dowolnego środowiska infrastrukturalnego - centrum danych, chmury prywatnej i publicznej oraz kolokacji; dla dowolnej usługi, która jest wdrożona - aplikacji skierowanych do klienta, głosu, wideo, SaaS i UCaaS; z dowolnego miejsca, z którego są one dostępne - siedziby głównej, lokalizacji regionalnych lub biur domowych.
nGeniusONE jest podstawą niedawno wprowadzonego przez NETSCOUT rozwiązania Smart Edge Monitoring do monitorowania brzegów usług i zapewniania użytkownikom końcowym doświadczenia.
OPIS PRODUKTU
Rozwiązanie nGeniusONE® Service Assurance zapewnia monitoring i ocenę stanu działania dowolnego środowiska infrastrukturalnego – od lokalnego centrum danych, poprzez chmury prywatne i publiczne a kończąc na usługach kolokacyjnych. Platforma NETSCOUT analizuje wszystkie aplikacje i usługi wykorzystywane przez organizację, w tym systemy do transmisji głosu i obrazu w ramach protokołów UC. Funkcjonalności te są niezależnie od struktury organizacyjnej firmy, działy IT zyskują więc możliwość monitorowania nie tylko głównej siedziby, ale także wszystkich oddziałów, a także pracowników pracujących zdalnie z domu.
nGeniusONE jest podstawą nowo wprowadzonego przez NETSCOUT rozwiązania Smart Edge Monitoring do monitorowania brzegu sieci.
Szybki, przejrzysty wgląd w wydajność usług w relacji end-to-end
Wzbogacone dane uzyskiwane z własnościowej technologii NETSCOUT Smart Data a generowane przez elementy składowe platformy, tj. pakietowe sondy fizyczne InfiniStreamNG i wirtualne vSTREAM i urządzenia nPoint, nGeniusONE, zapewniają w praktyce szybkie rozwiązywanie problemów w działaniu usług i aplikacji. Jest to możliwe m.in. poprzez wykorzystanie algorytmów predykcyjnych, automatyczną analizę topologii sieci i zależności pomiędzy usługami oraz diagnostykę kondycji poszczególnych systemów. Całość pozwala na znacznie zredukowanie średniego czasu oczekiwania na naprawę MTTR.
KORZYŚCI
Zapewnienie jakości usług dla użytkowników
Precyzyjna ocena działania aplikacji niezależnie od skali organizacji oraz architektury środowiska IT (on-prem, chmura, itp.).
Sukces cyfrowej transformacji
Monitorowanie usług przed, w trakcie i po wdrożeniu w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi użytkowników.
Efektywne rozwiązywanie problemów IT
Kompleksowy wgląd w szczegóły dotyczące stanu usług i ich monitorowanie z perspektywy użytkowników końcowych znacznie przyspiesza wykrywanie awarii (parametr MTTK) redukując równocześnie czas potrzeby do naprawy (parametr MTTR).
Obsługa wymagań biznesowych na całym świecie
Skalowalna, globalna architektura dla wdrożeń w mieszanych centrach danych, która rozwija się wraz z potrzebami firmy.
FUNKCJONALNOŚCI
Analiza wydajności
Mapowanie zależności usług
Analiza aplikacji
Analiza sesji
ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY
Chcesz poznać i przetestować nowoczesne rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa sieci, systemów lub monitoringu i zarządzania?
W portfolio Bakotechu znajduje się szereg produktów polskich i zagranicznych producentów, które zapewnią Ci najlepszą ochronę przed wszelkiego typu cyberzagrożeniami.
Wypełnij formularz, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą i pomogą Ci dobrać najlepsze rozwiązanie na miarę potrzeb Twojej organizacji.
NIP 6762466740
REGON 122894922
KRS 0000467615
tel. +48 12 340 90 30