Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.
Naszą serię webinariów rozpoczniemy od uświadomienia sobie jak ważnym kanałem komunikacji jest dzisiaj poczta elektroniczna i dlaczego warto ją archiwizować.
Poznamy jakie są różnice względem backup'u, a dalej przejdziemy do kwestii technicznych związanych z przygotowaniem się do uruchomienia swojego własnego archiwum oraz do pierwszej wstępnej konfiguracji.
Agenda
1. Idea archiwizacji email
2. Backup vs archiwizacja - różnice
3. Czy mój system pocztowy integruje się z MailStore?
4. Czego potrzebuje, aby stworzyć archiwum?
5. Jak stworzyć profil archiwizacji oraz dodać użytkowników
6. Zapewnij sobie kopie wszystkich wiadomości
Zapraszamy serdecznie na pierwsze webinarium z serii o archiwizacji poczty email, które odbędzie się 17 sierpnia o 10:00.
Naszą serię webinariów rozpoczniemy od uświadomienia sobie jak ważnym kanałem komunikacji jest dzisiaj poczta elektroniczna i dlaczego warto ją archiwizować.
Poznamy jakie są różnice względem backup'u, a dalej przejdziemy do kwestii technicznych związanych z przygotowaniem się do uruchomienia swojego własnego archiwum oraz do pierwszej wstępnej konfiguracji.
Agenda
1. Idea archiwizacji email
2. Backup vs archiwizacja - różnice
3. Czy mój system pocztowy integruje się z MailStore?
4. Czego potrzebuje, aby stworzyć archiwum?
5. Jak stworzyć profil archiwizacji oraz dodać użytkowników
6. Zapewnij sobie kopie wszystkich wiadomości
NIP 6762466740
REGON 122894922
KRS 0000467615
tel. +48 12 340 90 30